sâmbătă, 27 decembrie 2008

Inceputul

Inceputul
E dimineata...si ce dimineata
Un nou inceput in al vietzii mister
Soarele a rasarit pe cerul innorat
Si-n viata nii lumina..e totul minunat?

E un inceput..si ce inceput
Totu-i perfect si tu esti conectat
La simplul, dar complexul al vietii aparat
Totul e pregatit,esti gata sa devii..un om adevarat?

Asa-mi spuneam in mintea mea senina
Autopregatindu-ma sa intelesc eternul
dar tot ce am gasit a fost de tipul
A ceea ce noi cu toti numim...efemerul

Tot ce imi doream, era sa visez si sa adorm razand
sa ajung acel om care nu vede succesul doar visand
Sa intalnesc perfectiunea ca ceva pamantesc
NU sa apara, sa dispara, ca ceva imaginar, nelumesc

....

Asa eram acum vreo..10 ani, acuma sunt altel
...
PLec...incep sa spun la revedere
A vietzii de simplu, fragil copilas
Adio..viatza de tanar enorias
Viatza in care prin jjoc si joaca am citit slovere aurite din viatza

GFATA, S-A TERMINAT, VREAU SA INCEP
SA FIU ACEL BAIAT, IN CAREI FATA SA SE VADA
CA NU E UN SIMPLU..ALT RATAT
laa dracum...e tot noapte,innorat..
tot ce pot sa mai spun e :M-am saturat!

...


E dimineatza..ce vis ciudat
In mintea-mi blanda avutam
Vorbem despre un inceput in toate
Vorbea de un inceput in razboiul din viatza
In care tu esti nimic mai mult decat un simplu soldat.

Niciun comentariu: